Helpdesk

Helpdesk - jakie korzyści?

Współpraca z firmą MINFOR zapewni Twojej firmie większą wydajność, dzięki bezawaryjnej i pewnej infrastrukturze IT a koszty są dostosowane do Twoich oczekiwań i potrzeb. Szybka reakcja na zgłaszane problemy i działania zapobiegawcze na przyszłość to jest także to co nas wyróżnia na rynku. Z naszych usługom helpdesku korzystają dziesiątki zadowolonych firm.

Helpdesk szyty na miarę

Każdy nasz Klient szybko przekonał się, że do sprawy obsługi informatycznej podchodzimy indywidualnie. Kompleksowość usług powoduje wyższą jakość obsługi informatycznej w Twojej firmie i to bez problemów z zarządzaniem zespołem IT (bez chorób, urlopów, zwolnień).
Zaufaj profesjonalistom!

Helpdesk z MINFOR - naprawdę warto!

Helpdesk z MINFOR to kompleksowa opieka, a nie zwyczajny serwis informatyczny.
Zapraszamy do kontaktu z nami już dziś!

Zdalna pomoc - helpdesk to jedna z usług realizowanych w zakresie outsourcingu usług informatycznych, zarówno dla małych jak i dużych firm.
Nasi klienci otrzymują szybką, profesjonalną i sprawną pomoc bez potrzeby osobistego kontaktu z pracownikiem naszej firmy, przy maksymalnie skróconym czasie reakcji na problem – bez oczekiwania na dojazd itp.

Dzięki zdalnemu dostępowi w ramach utrzymania płynności Państwa pracy oferujemy:

* Stały monitoring środowiska informatycznego w Państwa firmie,
* Szybki czas reakcji w przypadku awarii,
* Zdalną administracje i wsparcie online,
* Dostęp do wysokiej klasy specjalistów,
* HelpDesk

Obsługujemy następujące systemy:

windows-zdalny-dostep

 

 

 

helpdesk-warszawa

 

 

 

mac-zdalny-dostep

 

 

 

linux-zdalny-dostep

helpdesk, warszawa, wsparcie zdalne, it solutions,
TOP